mineralz איפור ציוני

היי יפות, מי שכבר עוקבת אחרי יודעת שכבר יצא לי להתנסות בכמה מוצרים טבעיים ,מינראלים ומאד אהבתי.
הגיעה ללשכתי שקית מלאת הפתעות מבית "מינרלז" מותג כחול לבן בבעלתה של שרית קפלן . אילו גוונים קיבלתי? אילו עוד מוצרים תוכלו למצוא באתר שלהם? והכי חשוב מה חשבתי על כל החבילה הקטנה והמנצנצת הזאת...



קיבלתי 4 צלליות(מתוך 33 גוונים) ופינישנג פאודר(פודרה):

  stars on 45
לחיצה על שם הצללית תוביל היישר אליה:)  - עוד דואוכרומית מהפנטת בגוונים בהירים, ירקרקים ורדרדים ומתאימה לי לכל יום.. מהקלילות של הבוקר ועד הסקסיות של הערב.גם היא מתאימה לבסיס לצלליות אחרת, קצת הארות למעלה של העין כדאי "להרים" את העיניים ,בגלל שהיא בהירה אפשר לשחק איתה בהמון דרכים ולהגיע לתוצאות מדהימות. אגב ניתן להשתמש בצלליות רטובות או יבשות .
 
  cruel summer-209 דואוכרומית בגוון חום ירקרק מושלם.יכולה להוות בסיס לצללית אחרת ממשפחת החומים הקרים והחמים יותר,אני אישית מאד אוהבת לשחק איתה עם גוונים של ביי"ז ,אבל ניתן להגיע איתה להרמוניה נהדרת עם עוד צבעים בהחלט. בסיס לאיילנר כמובן גם הולך פה. בקיצור,שלמות 


הדגמה עם 2 הצלליות ביחד,בסיס קולור טאטו








glorious-214 -דואוכרומית דומיננטית מאד בגוונים של חום,אדום,כחול וירוק.אותה לדעתי עדיף גם להניח לבד, יש לה נוחכות משל עצמה היא לא צריכה תוספות של חברות אחרות.

 
child on time -85  
צללית שחורה עם ברק סגלגל, מאד דרמטית ודומיננטית. מתאימה לאיפור ערב, מעושן וכבד.ארדקורד בול כמו שאני אוהבת עם טאץ אלגנטי ומנצנץ.

*מחיר כל הצלליות -60 ש"ח ל5 מ"ל. ניתן לרכוש גם 4 דוגמיות במחיר של 70 ש"ח או 6 דוגמיות במחיר של 85 ש"ח.



ניתן לרכוש באתר גם 4 דוגמיות בעלות של  70 ש"ח או 6 דוגמיות בעלות של 85 ש"ח. משתלם בהחלט - See more at: http://beautyinbetweenpage.blogspot.co.il/2014/05/blog-post.html#sthash.gZurnKNf.dpuf
ניתן לרכוש באתר גם 4 דוגמיות בעלות של  70 ש"ח או 6 דוגמיות בעלות של 85 ש"ח. משתלם בהחלט - See more at: http://beautyinbetweenpage.blogspot.co.il/2014/05/blog-post.html#sthash.gZurnKNf.dpuf

אני חייבת לציין שהצלליות פיגמנטיות בטירוף( השארתי שובל שלם בזמן הצילומים על המקלדת והעכבר, אורי מאד שמח כמובן ),עמידות מאד גבוהה כמובן שתרוויחו יותר עמידות עם תמרחו על פריימר או צללית קרם( אני משתמשת על מייבלין טאטו 05 eternal gold .)
בנות! לא לשכוח לטפוח את המברשת בזמן האיפור , כמו שכתבתי הצבעים מאד פיגמנטיים ולכן כל נגיעה עם המברשת בצללית  נעשה מאד נקודתי, לכן קחו איתכן מברשת טישטוש( אני משתמשת בקרליין 07. )

זכיתי להתנסות גם בפודרה סלאש מקבעת מייק אפ.פודרה שקופה המקנה מראה מאט בעודה בלתי נראית על העור.( אל חשש אם היא נראית לכם טיפה לבנבנה בצנצנת )על העור הוא מתמזג בגוון שקוף אחד המתאים לכל סוגי העור.  רק להניח מעל מייק-אפ או ישירות על העור לאחר לחות,פלאים.
מחירה- 70 ש"ח.

 עוד כמה נקודות חשובות על מינרלז:
המוצרים אינם מכילים חומרים מלאכותיים,חומרים משמריים וחומרי בישום, מתאימים לכל סוגי העור( צעיר,מבוגר ורגיש)  ואינם נוסו על בעליי חיים, בהחלט חליטת התה שלי. 
חוץ מצלליות ופודרות תוכלו למצוא באתר שלהם סמקים ומייק אפ .

 אל תשכחו להצטרף לאינסטגרם שלי ! אוטוטו עולה הגרלה:) כדאי להיות מעודכנים ... שבת שלום יקירות ! 

תגובות

  1. התנסתי במוצרים של המותג לפני כמעט שנתיים ואני מאוד אוהבת את הפודרות שלהם, חייבת להודות שאני פחות אוהבת צלליות אבקתיות, הן מבחינת השימוש בהן והן בגלל הקושי באיחסון שלהן, אני אוהבת במיוחד את הפודרה שלהם לקיבוע קונסילר (הלו).

    השבמחק
    תשובות
    1. ואו הצלליות שלהם,באמת מדהימות למרות שאני מבינה את ליבך בהקשר של לעבוד עם הצלליות האלה אולי הם באמת יותר מלכלכות מצצליות רגילות נגיד הפוןדרות שלהם באמת טובות.

      מחק
  2. שינית עיצוב? נראה הרבה יותר טוב. מאוד אהבתי לעבוד עם הצלליות שלהם ויש להם מוצרים נהדרים בהחלט. הפודרה מסקרנת נורא.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן,תודה:) הפודרה מומלצת ממש,אהבתי מאד בעיקר את הפיגמנטיות והעמידות שלהם:)

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך