מצעד המברשות השנתי שלי

 מברשות! כולנו אוהבות, מטפחות, שומרות, מנקות. אבל לפעמים כיף לעשות קצת השווצות באוסף הפרטי. כמובן שיש לי עוד אבל אלו התעלו על עצמן וחשבתי שצריכות פוסט משלהן:)

 מברשות האיפור החדשות מבית ירין שחף, מבוססות על קונספט מקצועי של שימוש בתנועות האיפור וטשטוש נכונות לכל מבנה מברשת ולא כמקובל - חלוקה לפי אזורי פנים.

 
מברשת מס 30 -מיועדת להנחת מייק אפ/בסיס איפור/קונסילר/שימר
מכוונת לעבודה עם מרקמים נוזלים  ותחליביים ולכן עשויה סיבי ניילון וטקלון שאינם סופחים עודפי חומר. בעלת גזירה מחודדת המאפשרת להגיעה לאיזורים השקועים של הפנים.
שייכת לקטגוריית הcircular לתנועות עגולות

 
מברשת מס 23 - מברשת קונטור להנחת סומק מחטבת. שייכת לקטגוריית tapping : תנועות טפיחה להנחת ולדחיסת איפור באיזור העפעפיים,השפתיים ואזורים נוספים.
 
 
מברשת מס 29 - מתאימה  לתיחום עיניים ושפתיים. בעלת ראש סיבים קטן ומעוגל המאפשר הנחת איילנר מטושטש .כמו כן גם נוכל למרוח איתו שפתון. כמובן לא ממליה על אותו שימוש לשני הפעולות באותה מברשת.. השימוש בשפתונים הוא כמובן יותר שומני .
מתאימה לקטוגריית  sude 2 side המתאימה לטישטוש בתנועות מצד לצד.

מברשת מס 12- מברשת בצורת טיפה  ,מתאימה לטישטוש צלליות או הנחת אבקות, גליטרים ושימרים על העפעפיים.
גם היא משתייכת לקבוצה  side 2 side

מחירים המברשות נעים  בין 95 -166 ש"ח ניתן לרכוש אותן בביתי הספר של ירין שחף.
 
מברשת להנחת צבע על הגבות ומתאימה גם להנחת איילנר היא של  mikaella  . מברשת זוייתית ודקה יחסית . נותנת עבודה מדוייקת גם לגבות ולגם לאיילנר.שיער סיננטי.


מאותה משפחה יקרה של mikaella  נמצאת גם מברשת להנחת סומק ו מייק אפ  .לפעמים משתמשת בה לפידור אחרון.
שיער סינטטי .
את שני המוצרים האלה תכלו כמובן למצוא באתר של גילטי.

מברשת יותר עממית ועושה לדעתי את  העבודה בול כמו האחרות היא של קרליין - טישטוש צלליות מס 07
היא עשויה סיבים סינטטיים רכים ואיכותיים  מפזרת את הפיגמנט , האבקה בצורה שווה על העין. כמובן לא לשכוח לנער את העודפים:) אפשר תמיד על גב כף היד.... ניתן להשיג בפארמים השונים.

 
שוב המותג הגרמני  malu wilz  מברשת קבוקי נפלאה. גם איתו תכלו להתמרח במייק אפ בצורה מושלמת   ואחידה .
 עשוי שיער טבעי.
מחדירה את המייק אפ בצורה טבעית ומושלמת לעור.ממש ממזגת את המייק אפ עם העור. מתאימה למייק אפים נוזלים גם דלילים וגם פחות. למען האמת גם אם בא לכן למרוח את הביבי קרם או הסיסי קרם שלכן הוא עושה עבודה נפלאה עם הכל. למרות שאני אישית מעדיפה למרוח עם מברשות רק מייק אפ.
 ניתן לרכוש דרך האתר של החברה און ליין.

 
 
וערכה שרכשתי באיירהב לפני ממש הרבה זמן היא מברשות הבסיס של ריל טכניקס. במחיר של 18$ לכל הארבע מברשות.
 
 אגב כן אתם ראים נכון, יש עליהם סימני נשיכה של בובה:( הצלתי אותם ברגע האחרון( שעוד היתה קטנה ומפרקת לאמא ואבא את כל הבית)  
מברשת קונטור- פלאפית ורכה, בעלת ראש קטן ועגלגל . משמשת להצללות ,הארות .נותנת הנחה מדוייקת של חומרים  קרמיים ואבקתיים. מעולה להנחת פודרה גם.

מברשת מייק אפ מחודדת- אם אתן אוהבות כמוני להשתמש מידי פעם במברשות אחרות ולא תמיד ברגילות להנחת המייק אפ תמצאו את השטוחה הזאת ממש נוחה לעבודה. אם כי לא תמיד זה יהיה לשימוש הזה.... נתחיל מהסוף: לפעמים אני נוטה להשתמש בה להנחת צלליות קרמיות. לא משהו נקודתי בעין אלה שימוש על כל גלגל העין. ולפעמים כמו שאמרתי אני משתמשת בה להנחת מייק אפ... כמובן זה לא לעצלניות. כי העבודה היא די כפולה.

מברשת buffing brush -  היא מעולה למייק אפים נוזליים. היא רכה, נעימה ולא כזאת צפופה. לכן היא מתאימה בעיניי למייק אפים דלילים וקליליים . ממזגת את המייק אפ בצורה מושלמת על העור. למען הגילוי הנאות אני מרבה להשתמש בה גם כתור מברשת סומק . מתאימה מאד בעיני גם לסמקים וגם למייק אפים.


מברשת קונסילר- התיאור של המברשת לפי האתר ולפי הקופסא   היא מתאימה לקונסילר. בעיניי זה קטן מדי לקונסילר והעדפתי להשתמש בה כתור הנחת צללית מתחת לעיניים או בזווית הפנימית של העין למראה חתולי גם. כמו כן היא מתאימה להנחת שפתון- אך כמובן לא לעשות שימוש של אותה המברשת לשני דברים ככ ניגודיים.


 

אחרונה חביבה והיא בהחלט עושה עבודת קודש והיא מומלצת לשימוש אחרון גם היא מברשת מניפה.
מיועדת להעפת ליכלוך אבקתי מהפנים. חשוב לבחור אחת כזאת שבאמת תעיף את הליכלוך ולא תחליט דווקא לדחוס אותו לעור הפנים.טיפ שלימדו אותי זה להוסיף בזמן השימוש מעט פודרה ולעבוד איתה בתנועות " מעיפות" מהאף כלפי האוזן. בין שימוש לשימוש לדאוג לנקות אותה במפית נייר כדי לא להוסיף כל הזמן עוד ועוד ליכלוכים אחרת לא עשינו בזה כלום. היא לא תנקה אלה רק תוביל לנו ליכלוך ממקום למקום.
שימוש נוסף היא להנחת שימר/פודרה מבריקה /סומק מבריק על עצם הלחי.
אחת הזולות והטובות  היא של סקארה במחיר של 19.90 ש"ח.

 
כמובן חשוב לשמור על מברשות היטב, לנקות מידי פעם. אני מנקה אותם כל חודש- חודש וחצי.
אל תחששו להביא את המברשות במגע עם מים ושמפו או סבון מוצק אפילו. לא קורה להם דבר רע אלה להיפך רק טוב.
לייבש היטב על מגבת רחצה. והן כמו חדשות.

אל תשכחו לעשות לי לייק לעמוד הפייסבוק
וכמובן לאינסטוש  
 
 
 
 
באיזה מברשות אתן הכי משתמשות ?
 

תגובות

  1. אני כמובן באובססיה על הסט החדש של ריל טכניקס :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן ראיתי תתחדשי , אני במעבר דירה בסופש הבא אין לי זמן לנשום אולי לא הגבתי אבל בהחלט עוקבת נשמה חתולית. נשיקות וגעגעועים

      מחק
    2. שיהיה לך מעבר קל חיים!

      מחק
  2. המברשות של ירין מחדשות ומענייות לי, אבדוק!!!

    השבמחק
  3. אחח המברשות של ריל טכניקס :) לאחר שרכשתי מהן לראשונה לא הפסקתי להתלהב ;)
    אני מנקה את כל המברשות שלי כל שבוע עד 10 ימים.. OCD קטן :)

    השבמחק
  4. מלבד ריל טכניקס שטרם דגמתי מסכימה איתך על כל אחת ואחת. המלו ווילז עושה רושם מוצלח והיא חמודה מאוד למראה. מותג חביב עלי

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך