לקים- הגירסה הלא מצונזרת 2015+ הודעה על הזוכה בהגרלה!


בזמן ההריון החלק הכי כייפי זה כנראה הציפורניים. הם ארוכות, מטופחות ועושה החשק העז למרוח עליהן כל כמה ימים לקים שונים.
נתחיל מהסוף דווקא, שבכל כף יד מטופחת עם ציפרניים מטופחות כמובן גם הידיים עצמם צריכות מטופחות ללא אודם ויובש. במיוחד בתקופה הזאת של השנה- אני מרגישה שאני שותה את הקרם ידיים שלי. יש לי אחד פתוח בסלון,בחדר שינה,בתיק,בתיק לידה ובכל מקום בבית או בעבודה.



Intensive Repair של סבוקלם -קרם מרוכז מאד, לכן הקפידו לשים באמת קצת ממנו . כמו רב המוצרים של סבוקלם הוא אינו מכיל פראבנים.ממליצה למרוח כמות קטנה אחרת הידים הופכות לשמנוניות ופחות נעימות. במידה הנכונה הוא עושה עבודת קודש לימים קרים וסדוקים אלה. 59.90 ל 50 מ"ל . תכלו למצוא בכל רשתות הפארם וזכרו שאת כל מוצרי סבוקלם תכלו לרכוש גם בבתי המרקחת של קופות החולים שלכם במחירים יותר הוגנים.





2 לקים של לקה -
הקולקציה נקראת  one on one תכלו  למצוא אותה בשישה מארזים: ורוד פוקסיה, אדום ושחור ובגוונים מטאלים:כחול, אפור וזהב. בשילוב לק קונפטי בגוונים תואמים. הבקבוקונים הם קטנים, (6 מ"ל) ומחירם 39 ש"ח.
המריחה עצמה קצת לא נוחה כי הם קטנים ממש, אבל הצבעים  יפים ומפצים על זה :) . לגבי העמידות  נרשמה עמידות של  3 -4  ימים . מספיק מריחה אחת כדאי להגיע לאטימות מוחלטת .
הלק הוא שחור פחם אטום היטב, אם חשקה נפשכם בקצת צבעוניות ועליזות תכלו למרוח את הקונפטים המצויים בצמד החמד הזה.זהירות הוא גורף מחמאות בקצב מסחרר! 







 עוד קולקציה חדשה שמתאימה בול לחורף ומתחלקת לשלוש קטגוריות עיקריות: גוונים עמוקים, טבעיים ואפקטים דקורטיביים.
קטגוריית הצבעים העמוקים , כוללת את גווני החום: שוקולד עמוק וקינמון , גווני יין עשיר והכחול כהה בו רמיזות לצבע השחור. בקטגוריית הצבעים הטבעיים בולטים בעיקר גווני הפודרה, אפרסק חיוור ועד הגוון הוורוד והעדין. שלצידם ניראה את גווני הקרם והלבן.
כל הלקים מבית לקה מתאייפנת באיכות חומרים גבוהה, מתיימרים לשמור על בריאות הציפורן, כמובן שאני אישית ממליצה למרוח גם בסיס  וטופ .הם אינם כוללים אגב את החומרים  toxic trio, dbp , toluene וכאלה חומרים שעדיך לנו שלא יהיו בכלל על הציפורניים. המריחה בהם נוחה, בזכות הבקבוקון הרחב שלהם,לעומת הקונפטי נגיד שהוא מאד קטן. ניתן להשיג בסניפים של לקה, פה העמידות גם עמדה על 3-4 ימים וזאת עם טופ של opi בגימור ג"לי  האדום גם פה אגב מספיק מריחה אחת כדאי להגיע לאטימות מוחלטת .
34 ש"ח ל 15 מ"ל. לפרטים נוספים כנסו לדף הפייסבוק שלהם. 





איל מקיאג מציגה קטגוריה חדשה של לקים בגוונים קלאסים, טרנדים וקישוטי ציפורניים נוצצים.
נתחיל מהמריחה עצמה: הבקבוקון נוח , המברשת עבה מספיק להגיע בכל מריחה לכל הציפורן כמעט. הצבע אטום, נמרח בקלות בפורמולה אחידה ומאד נוחה למריחה.

אני יכולה להעיד שמספיק מריחה אחת  בלבד בצבעים הכהים כדאי להגיע לצבע אטום ומוחלט . הייבוש סופר מהיר.
נרשמה עמידות כבר של חמישה  ימים ללא קילופים וסימנים שזה הולך להתקלף- אני עוד עם הלקים אז כמובן שאספר על העמידות הסופית שלהם בפוסט הבא.
 הצבע mulberries דרש ממני 2 שכבות לאיטום מוחלט, אבל זה לא משהו שהרס את הצביעה.
כמובן שעל כל המריחות שלי אני מורחת מייבש.
מחיר הלק עומד על 44 ש"ח . ניתן להשיג בכל סניפי הרשת.





merlot


hypnosis


mulberries

 המדבקות של funailz  הם מענה סופר אטרקטיבי לכל החובבות איורים וציורים על הציפורניים אך כמוני ללא הצלחה בנושא כבר שנים.
תכלו למצוא אותן בשלל דוגמאות ,איורים מדליקים וצבעוניים. האיכות שלהם מצויינת, הם נדבקים בקלות על הציפורן. ממליצה לשים מתחת להדבקה עצמה בסיס וככה המדבקה נשמרת לכמעט 8 ימים( עם כלים ומלאכות מטבח שונות)
מדביקים על הציפורן, משייפים, שוב מורחים לק טופ וזהו. קל פשוט ונוח. 





 רציתי גם לספר לכן שאני משתתפת במבחן הערכה העצמית של הסרום של לנקום. מדובר בבקבוקון מפלסטיק עם מראה מאד יוקרתי.
 המרקם שלו נוזלי ומאד קליל , לא משאיר את הפנים שומניות או דביקות.בכל לחיצה משתחררת כמות קטנה עם ניחוח פרחוני ונעים - הניחוח לא חזק ומתנדף מעור הפנים ממש מהר. 
משימוש קבוע של 3 ימים רצופים- הסרום עשה את הפנים חלקות וזוהרות יותר ורואים כיווץ של נקבוביות העור.  ההבדל מורגש היטב על עור הפנים הוא בהחלט קורן. 
 אני הולכת לעשות את הניסוי איתו במשך 4 שבועות מהיום, ככה שהדיווח הבא יהיה עם הרבה יותר מפורט וכמובן שאשמח לשתף אתכן בדבר.




        
noy ben yair !!  את הזוכה המאושרת בהגרלה הפעם:) נא שילחי לי הודעה פרטית לאן לשלוח לך את שובר.


אל תשכחו להירשם לדף הפייסבוק שלי 

לאינסטוש  וכמובן לבלוג עצמו. בקרוב עוד הפתעות:) .

נשיקות, מיה!



תגובות

  1. היפנוזיס של איל מקיאג' נראה מעניין. את פאניילס אני מאוד אוהבת.. אבל הם מסוגלים ליותר ;)

    השבמחק
  2. אוי אני זוכרת את הימים האלה שהדבר היחיד שמעודד זה הציפורניים! תחזיקי מעמד!

    השבמחק
  3. פוסט מקסים! שמחה שהלקים משמחים אותך בהריון :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

ביוטיבוקס יולי2016

המלצות לאוגוסט 2017