טיפוח לתינוקות

אני חושבת שעל הפוסט הספציפי הזה כבר חשבתי המון זמן, מאז ההריון . לא קניתי כמעט שום דבר לפני הלידה של תום. פחדתי מהכל.
שהוא נולד שמעתי ככ הרבה דברים על מוצרים שונים שידעתי שאני מראש הולכת להינמע מהשימוש עימו כמו לשמל אין סיכוי שבעולם שאשתמש בשמן תינוקות של ג"ונסון.
מצאתי תחליף טבעי ומעולה , כבר בלידה.... שמן שקדים.התחליף המושלם. כמה שיותר טבעי ככה כמובן זה אומר פחות כימיקלים על הגוף הקטן והזעיר שלהם.

הקטן כבר גדל לאטלאט וכבר הספקתי להבין ולהחכים בכמה נושאים בעיניין הורות לפחות בדבר דברי טיפוח והנקה:)

נתחיל מהשמן המפרסום: בלנאום- שמן רחצה לשמירה על הלחות העור של הבייבי וגם של מבוגרים.
 אם חיפשתן מוצר טבעי ,שלא מכיל sls פרבנים חומרים משמרים, חומרי הקצפה וצבע אז בלנאום הוא התשובה.בלנאום בייבי בייסיק עונה על הדרישות הראשונות  שהן זקוקים. לפעמים בהתחלה יש יובש , הקילופים של העור בימים הראשונים , הסבוראיה בראש וכן, לגיטימי בימים אלו להשתמש בכמה שפחות במקלחות האלה . אני עד גיל חודשיים קילחתי בשמן עד שעברנו להתפנק על סבונים אחרים ומפנקים .
שופכים כמות קטנה של בייבי פורטה במי האמבט ולא ורחצים את התינוק בצורה ישירה כמו בסבון.
אחרי המקלחת העור נעים מאד למגע. חלק כמשי מה שנקרא לאר השימוש בו אין ורך בשום קרם( אם אתן מורחות) כי אמ העור נשאיר משי. ללא ריח.


אם חיפשתן דווקא ללכת על מוצרים קצת אחרים וריחניים יותר אז כמובן ללין חשבו על הכל הפריטים הקטנים עבורנו ומציגה ליין חדש של מוצרי תינוקות ממוצרי אמבט ועד חדר השינה. בחברה מספרים כי המוצרים פותחו במיוחד לעורם העדין והרגיש , הסדרה היא היפו אלרגנית ומועשרת בתמציות קמומיל אורגנית. הניחוח עדין מאד של פריחת כותנה עם קצת סיגליות וורדים. מאד עדין. מאד פרשי ובעיקר טלקי ונעים.
אני חייבת להודות שבמריחת הקרם גוף ניסיתי על מקום קטן ברגל לפני שמרחתי על כל הגוף ולאחר שראיתי שלא היתה שום תגובה אלרגית ידעתי שאני יכולה למרוח לו על כל הגוף וכמובן לא על הפנים.
הריח מאד עדין ולא משתלט על ריחו העדין של הקטן. לא הותיר הרגשה מושנית ונספג מאד נעים על הגוף.
המקלחת בסופו של דבר היא מאד פרשית ונעימה וממש כיפית. עוד תכלו למצוא בסדירה שטיח לחדר, נעלי קטנטנות ועוד הפתעות צבעוניות ונעימות מאד לעין.
כמובן שאת הנמוצרים לא מומלץ להשתמש אם העור מגורה או עם אדמומיות.

 
הקרם גוף:59.90 ש"ח 250 מ"ל והשמפו והג"ל רחצה:39.90 ש"ח ל 250 מ"ל.

אגב עם ביקרתן עכשיו בללין אז על הדרך אל תשכחו שיש מבצע לסוף שנה( יש אפשריות למתנות סוף שנה נהדרות וסופר זולות ! ) תכלו להנות ממבצע של 3+3 הזול מבינהם.
הפעם התפנקתי בסבון קצפת וקרם קצפת למקלחות מתוקות ממש. בחרתי ריח cherry bossom. הסבון נותן הרגש מאד נקייה ומאד נעימה על הגוף.מלחחת בצוה נעמה ומשאירה שובל של ריח מתקתק.
הקרם קצפת גם מאד נעימה במריחה עצמה. הוא משתלב בהרמוניה כייפית ומאד נעימה על העור. ושניהם ביחד זה פשוט שילוב מעודן וכה ריחני  על הגוף.


אל תשכחו גם את סידרת הסמיילי שגם נורא אהבתי .

 


אל תשכחו לספר לי במה אתן העדפתן לקלח את הקטנטנים שלכן, שבוע טוב.


לא לשכוח לעשות לייק לעמוד הפייס  ובאינסטה.
 המוצרים התקבלו לסקירה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

ביוטיבוקס יולי2016

המלצות לאוגוסט 2017