מומלצי נובמבר לקטנטנים 2015

היי .... הפוסט הזה הוא לכן ,האמהות שתמיד חושבות על הכי טוב לקטנטנים שלכן. פוסט שני למען האמת בסדרת טיפוח לקטנטנים.אז אחרי שהתנסתי שמן תינוקות( שכבר סיימנו את השימוש בו, ממש בשלושה חודשים) והתמרחנו בקרם גוף של ללין הפעם ג"ונסון אנד ג"ונסון שלחו לי ערכה מפנקת לקטן שלי. לפני שתום נולד כבר ידעתי שאת שמן התינוקות של החברה לא אמרח על עורו העדין וזאת מהמון שמועות שלא היתי רוצה לקחת שום סיכון שמדובר באוצר שלי.. שאלה ראשונה שביקשתי לדעת מה הם המרכיבים העיקרים והאם החומרים מנוסים על בעלי חיים?



בתגובה רשמו לי את תגובתם ואני מעתיקה לכן את התשובה במלואה:
תאגיד מוצרי הצריכה של ג'ונסון אנד ג'ונסון באירופה אינו עורך ניסויים בבעלי חיים
התאגיד פועל על פי התקן האירופאי הנוגע לאיסור ניסויים בבעלי חיים.
תאגיד מוצרי הצריכה של ג'ונסון אנד ג'ונסון אינו מבצע ניסויים בבעלי חיים על מוצרים קוסמטיים ומוצרי טיפוח באירופה לפני יותר מ- 15 שנה, כאשר החוק באירופה האוסר על ניסויים בבעלי חיים במוצרים קוסמטיים נכנס לתוקף רק בספטמבר 2004.
שמן התינוקות של ג'ונסון & ג'ונסון מיוצר בבטיחות למעלה מעשרות שנים, ועומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של האיחוד האירופאי, מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) ומשרד הבריאות הישראלי. 
מחקרים מראים כי שמן מינרלי חודר לעור באותה יעילות כמו שמנים צמחיים. יתרונו לעומת שמנים צמחיים הוא העובדה שהוא ‫‪נמצא בטוח וטהור ואינו דורש תוספת חומרים מייצבים ומשמרים, נקי ממזהמים עמיד בפני חמצון ושמש. כל הרכיבים המצויים במוצרינו עוברים בדיקות קפדניות של ספיגה בעור. שמן התינוקות של ג'ונסון & ג'ונסון מכיל 99% שמן מינרלי המופק ממקור טבעי. החומר הוכרז ע"י ה- FDA כחומר טהור, ברמת זיכוך גבוהה, יציב כימית והיפו אלרגני.
במידה ואת מעוניינת במידע נוסף על רכיבי המוצרים שלנו תוכלי למצוא אותם באתר האינטרנט:  http://www.johnsonsbaby.co.il/





קיבלתנו 3 מוצרים, אני חייבת לציין שזה אחד הריחות הכי נעימים שיצא לי להשתמש במוצרי טיפוח לתינוקות. הריח גרם לי  לרצות להעביר את זה לשידת האיפור שלי אבל השארתי את זה לתום.:)
 שני המוצרים הם אל דמע- ובאמת לא שרף לתום  ותמיד איכשהו מגיע לו לעיניים.
והניחוח! הניחוח של הסדרה הסגולה פשוט מושלם .אני זוכרת שלפני עשור היה שמן תינוקות בניחוח הזה שהיתי מרבה להשתמש בו אחרי מקלחת.
תרחיץ מכף רגל ועד ראש- עם ריח שונה מהסדרה הסגולה... אין לו כמעט ריח בכלל למען האמת. השימוש בו נוח ממש וזאת בזכות המשאבה . זאת גאונות לשים משאבה בכל מוצר שקשור לתינוקות וחושבת שכל מוצר המיועד לשימוש בתינוקות, בפרט במקלחת צריך להיות עם משאבה....( לכו  תהפכו  סבון נוזלי כשהוא מנסה להגיע לקצה האמבט)
להבדיל מהמוצרים האחרים, השימוש בו אינו מותיר אחריו ריח על הגוף. ולמען האמת אני פחות מתחברת למוצרים כאלה.


הקרם גוף- נספג במהירות מהעור הקטנים והגדולים....  מותיר ניחוח של שובל לבנדר קסום אחריו.

אל סבון לפני השינה-גם אותו בעל אותו ניחוח מהסדרה הסגולה. מותיר הרגשה נעימה מרגיעה  ונקייה.הוא מאד מיימי אז שימי לב שאת מוציאה שלא יצא לך המון נוזל.

הסדרה הסגולה מעולה בעיניי והיא בהחלט תצטרף לרשימת הקניות שלנו .




אילו מוצרים אתם משתמשות בשיגרת הטיפוח של הקטנים שלכן?

אל תשכחי לעשות לי לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג ולהתעדכן ממני בכל פוסט שעולה. 

תגובות

  1. אני מחפשת מארז ליולדת שיכיל באמת את כל המוצרים הנדרשים לבייבי הקטן. חושבת להכין בעצמי.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

ביוטיבוקס יולי2016

המלצות לאוגוסט 2017